Kundtjänst
Reparation och support
Reparation & supportProblem med din produkt? Ofta kan tillverkarna hjälpa dig direkt. Om de inte kan hjälpa, kan du istället kontakt vår kundtjänst.
Spåra din leverans
Spåra din beställningHar du köpt en vara på hemsidan, via telefon eller i ett varuhus och undrar när den kommer? Så här gör du för att se status på leveransen.
Hitta varuhus
Hitta varuhusLetar du efter adressen till en specifik butik eller vill se vilken som är närmast dig..
Vanliga frågor
Se Vanliga Frågor & SvarHar du några frågor? På våra FAQ-sidor hittar du svaren på våra vanligaste frågor.
Boka och Hämta
Boka & HämtaBeställ online - hämta produkten i butik. Testa vår smarta och smidiga Boka & Hämta -tjänst.
Prismatch
Läs om PrismatchVår prismatch garanterar att du alltid får det bästa priset när du handlar på Elgiganten.
Tillgångsgaranti
Läs om tillgångsgarantiHar du hittat ett kampanjerbjudande som du är intresserad av? Vår tillgångsgaranti ser till att du får de produkter som du önskar.
Betalningsalternativ
Läs om våra betalningsalternativVi erbjuder flera sätt att betala dina inköp. Här kan du läsa mer om våra flexibla betalningsalternativ.
Bli en B2B-kund
Elgiganten B2BHandlar du elektronik åt ett företag eller en institution? Hitta all information som du behöver om våra B2B-tjänster här.
Anmäla försäkringsskador
Anmäla försäkringsskadorHar din produkt blivit skadad eller stulen? Du hittar information om hur du gör en skadeanmälan när du är försäkrad via Elgiganten här.
Våra villkor och integritetspolicy
Villkor
Läs våra villkorHär hittar du grundlig information om våra villkor.
GDPR - dataskyddspolicy
Policy för dataskyddVill du veta mer om hur vi skyddar din personliga information?
Cookies
Läs om cookiesHär kan du läsa mer om cookies och hur vi använder dem.
Visselblåsningspolicy
Läs mer om vår policyElgiganten AB har åtagit sig att göra affärer med ärlighet och integritet.